انواع کولر گازی گری انواع کولر گازی گری .

انواع کولر گازی گری

کولرگازی 24000 اجنرال

نحوه تصفیه هوا در کولرگازی اجنرال

در کولرگازی 24000 اجنرال با استفاده از سیستم بوگیر الکترواستاتیک ذرات  ریز گرد و غبار و همچنین بوی ناخوشایند موجود در محیط منزل توسط یونهای ضعیف موجود در این سیستم جذب و شکسته شده بنابراین مانع پخش بو می گردد. فیلتر تصفیه کولرگازی اجنرال 24000 شامل اسید فنیک  و فیلتر باکتری زدا و همچین بوگیر ذغالی می باشد که تمامی این موارد هم خوشبختانه قابل شسشتو و پاکسازی می باشند.

سیستم اینورتر در کولرگازی اجنرال

سیستم اینورتر  تجهیزاتی متشکل از  قطعاتی منحصر به فرد می باشد که ولتاژ الکتریکی، جریان و فرکانس کمپرسور را در یک سیستم تهویه هوای مطبوع بصورت دقیق کنترل و از صرف انرژی زیاد جلوگیری بعمل می آوردسیستم اینورتر کولر گازی 24000 اجنرال سرعت کمپرسور را با تغییر فرکانس منبع تغذیه تنظیم می نماید بطوریکه کمپرسور از خاموش و روشن شدنهای مکرر به حالتی که بصورت یکنواخت در حال کار کردن باشد تبدیل میشود و این همان حالت صرفه جویی در مصرف برق می باشد.

هنگامی که یک کولر گازی اینورتر آغاز به کار می کند، کمپرسور برای خنک سازی سریع به سرعت بالا می رود و در جریان عمل بطور مکرر کمپرسور خاموش و روشن میشود. در کولرهای گازی اجنرال نسل جدید که به فول دی سی اینورتر شهرت دارند شرکت سازنده قطعه ای چرخ دنده ای شکل را درون موتور تعبیه کرده و همین قطعه از قطع و وصل شدنهای پی در پی جلوگیری کرده که همین مصرف برق را بطور باورنکردنی تا 99% پایین میاورد.

 

از ویژگی های دیگر کولرگازی اجنرال 24000 می توان به قابل شستشو بودن پنل، صفحه دیجیتال هوشمند و تایمر خودکار اشاره کرد. این کولرگازی از کمپرسور روتاری بهره میبرد. همچنین در این سیستم اجنرال پرتاب باد بصورت چهار جهته میباشد تا مصرف کننده بتواند در هر زاویه ای از منزل جریان هوا را بطرف خود یا هر نقطه ی دیگری هدایت کند. لازم به ذکر است که قدرت پرتاب باد در این کولرگازی تا 25 متر مفید قابل تنظیم می باشد.

 منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/جدید-ترین-کولر-گازی-2018-اجنرال-۲۴۰۰۰-با-برد-دی-سی-اینورتر-و-گاز-r410a-مدل-asgs۲۴lfca-فروشگاه.html

 
shorturl.at/gwVW6

https://tinyurl.com/vtodo7m

https://bit.ly/2Pt02A8

https://is.gd/Q3PZgY

https://v.ht/hry1

http://i3t.ir/38qqx

http://gg.gg/fzbao

https://opizo.com/IreQPh

http://bit.do/fj2e9

 

 


برچسب: کولرگازی 24000اجنرال، کولرگازی 24000اجنرال اینورتر، کولرگازی 24000اجنرال کم مصرف، قیمت کولرگازی 24000اجنرال، خرید کولرگازی 24000اجنرال از بانه، کولرگازی اجنرال 24000، قیمت کولرگازی اجنرال 24000، کولرگازی اجنرال 24000اینورتر، خرید کولرگازی اجنرال 24000،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۴:۲۹ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی اجنرال نظرات (0)