انواع کولر گازی گری انواع کولر گازی گری .

انواع کولر گازی گری

کولرگازی 12000 ال جی

راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولرگازی 12000 ال جی

دکمه روشن / خاموش

(START/STOP)

این دکمه در کولرگازی 12000 ال جی همانند سایر وسایل برقی وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را برعهده دارد. لازم به ذکر است زمانیکه شما کولرگازی را روشن میکنید دستگاه مطابق با تغییراتی روشن میشود که از قبل روی کولرگازی اعمال کرده اید. بطور مثال اگر دمای کولرگازی را روی 25 درجه سانتی گراد تنظیم کرده باشید روی همین دما روشن خواهد شد.

دکمه انتخاب حالت کاری دستگاه

 (Operation Mode Selection) یا (Mode)

این دکمه برای تغییر نوع هوای خروجی از کولرگازی ال جی 12000 تعبیه شده است. بطور معمول 4 نوع هوا در کولرگازی تعریف شده است. با استفاده از این دکمه میتوان یکی از این 4 نوع هوا را به بیرون هدایت کرد. حالت اول هوای سرد یا سرمایش میباشد که برای تولید هوای خنک در تابستان استفاده می گردد. حالت بعدی هوای گرم یا گرمایش می باشد که برای گرم کردن محیط در زمستان استفاده می گردد. حالت سوم هوای خشک یا حالت فن گفته میشود که در این صورت هوای سرد یا گرم تولید نمیگردد بلکه فقط هوا در محیط به گردش درمیاید. و حالت آخر اتوماتیک می باشد که کولرگازی خود متناسب با دمای محیط هوایی سرد یا گرم و یا ترکیبی از هر دو تولید میکند.

در کولرگازی ال جی این دکمه معمولا در قسمت بالا سمت راست قرار دارد.

 

در واقع این دکمه اصلی ترین و کارآمدترین مورد روی ریموت کنترل است که دیده میشود.

البته این دکمه در بعضی از کولرهای گازی ال جی برای استفاده دیگری قرار داده شده است. بطور مثال برای تغییر جهت جریان هوا مورد استفاده قرار میگیرد. تا بتوان هوا را در چهار جهت دلخواه پرتاب داد. در بعضی دیگر از مدلهای کولرگازی ال جی این دکمه برای تغییر نوع وزش باد با استفاده از پره های مخصوص پنل داخلی استفاده میشود. بطوریکه در حالتی میتوان پره ها را طوری تنظیم کرد که هوا فقط در یک جهت پرتاب داده شود ودر حالتی دیگر میتوان پره ها را بصورت شمالی و جنوبی حرکت داد تا هوا بصورت یکنواخت در محیط جریان پیدا کند.

 منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-و-اسپلیت-12000-ال-جی-اینورتر-و-کم-مصرف-با-گرید-a-فروشگاه.html

 

منابع:


shorturl.at/jvD69

https://bit.ly/2PmrX4J

https://tinyurl.com/tuu57hx

https://is.gd/XNgTsZ

https://v.ht/VZAX

http://i3t.ir/litJO

http://gg.gg/fz7ja

https://opizo.com/cAvG82

http://bit.do/fjXME

https://b2n.ir/440775

 


برچسب: کولرگازی 12000 ال جی، کولرگازی 12000 ال جی اینورتر، کولرگازی 12000 ال جی بانه، قیمت اسپلیت ال جی ال جی، خرید کولرگازی ال جی 12000،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۵:۱۱ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی ال جی نظرات (0)