انواع کولر گازی گری انواع کولر گازی گری .

انواع کولر گازی گری

راهنمای خرید کولرگازی گری مدل پرتابل C4matic12

مشخصات فنی کولر گازی پرتابل گری

کولرگازی گری مدل پرتابل جدید با کد تجاری C4matic دارای توان 12000 Btu / hr است. در این سیستم تهویه مطبوع پرتابل، قدرت خنک کنندگی 1345 وات و توان گرمایش 1235 وات است. به طور کلی سؤالی که مصرف کنندگان در مورد مصرف انرژی تهویه مطبوع قابل حمل دارند. سیستم‌های تهویه مطبوع پرتابل با مصرف حدود 6 آمپر در اوج مصرف توانسته‌اند EER 2.8 را بدست آورند که معادل برچسب انرژی B است که می‌توان گفت جزو سیستم‌های تهویه مطبوع با صرف متعادل در نظر گرفته می‌شود. تهویه مطبوع پرتابل توسط گاز R410 خنک می‌شود که علاوه بر افزایش بهینه مصرف انرژی، سازگار با محیط زیست است و خطری برای لایه اوزن ایجاد نمی‌کند.

مسئله مهمی که باید در کولر گازی پرتابل در نظر بگیرید، صدای تولید شده توسط دستگاه هنگام استفاده است. با توجه به اینکه از سیستم‌های تهویه مطبوع قابل حمل در داخل استفاده می‌شود، قطعاً شرکت‌های تولید کننده تمام تلاش خود را برای کم صدا نگه داشتن این وسایل انجام می‌دهند، اما با توجه به اینکه کمپرسور در کنار دستگاه است، صدای دستگاه بیشتر از دستگاه‌های اسپلیت است. کولر گازی پرتابل دارای صدای معادل 53 دسی بل است.

مشخصات ظاهری کولر گازی پرتابل گری

کولر گازی پرتابل گری در مدل جدید بسیار جمع و جور است و خوب این قطعاً به شما کمک می‌کند تا در یک فضای کوچک از محیط خود بهتر استفاده کنید. سری جدید کولرهای گازی قابل حمل با طراحی به روز خود باعث شده است که بتوانید آنها را در خانه‌ها یا محلهای کار بهتر قرار دهید. طراحی دو رنگ تهویه مطبوع پرتابل به این وسیله زیبایی چشم نوازی داده است که در نگاه اول مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در بالای تهویه مطبوع پرتابل دکمه‌های تنظیم دستی دستگاه به همراه نمایشگر دیجیتال تک رنگ قرار گرفته است که می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. سیستم‌های تهویه مطبوع پرتابل دارای ریموت کنترل هستند که استفاده از این دستگاه را بسیار ساده‌تر می‌کند.

آیا کولر گازی پرتابل گری برای شما مناسب هست؟

با توجه به اینکه کولر گازی گری مدل پرتابل دارای ظرفیت 12000 Btu / hr است، برای محیط‌های اداری و مسکونی تا 25 متر مربع مناسب است و در صورت استفاده در مغازه می‌تواند تا متراژ 20 متر مربع را پاسخگو باشد. البته این در صورتی است که مبحث 17 ساختمان (کار عایق کاری) به درستی انجام شده باشد. برای استفاده از آن به تنها چیزی که باید توجه زیادی شود این است که راهی برای خلاص شدن از شر باد داغ تولید شده توسط کمپرسور داشته باشید.

 

مرجع مقاله:

https://www.pinterest.com/pin/615585842808826406/


برچسب: کولرگازی گری، کولر گازی گری بانه، خرید کولر گازی گری در بانه، فروش کولر گازی گری در بانه، نمایندگی کولر گازی گری در بانه، قیمت کولر گازی گری بانه، قیمت کولر گازی گری از بانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۲:۱۵ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی گری نظرات (0)