انواع کولر گازی گری انواع کولر گازی گری .

انواع کولر گازی گری

معرفی کولرگازی 30000 اجنرال مدل پیستونی

انواع کولرگازی 30000 اجنرال اسپلیت وجود دارد که باریک و در ابعاد مختلف هستند، رنگ آنها معمولاً سفید است و این طراحی و رنگ باعث شده انواع دستگاه تهویه مطبوع 30000 اجنرال به سبک خانه‌های امروزی بیاید و شما می‌توانید یکی از آنها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. حتماً در هنگام خرید به مواردی از جمله مصرف برق، مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی توجه زیادی داشته باشید که در نهایت منجر به کاهش نرخ قبض می‌شود.

کولر گازی 30000 اجنرال پیستونی دارای ویژگی گردش هوا به صورت خودکار است که به شما امکان می‌دهد اتاق را سریعتر خنک کنید. به همین دلیل دیگر لازم نیست نگران بخشی از خانه خود باشید که خنک نشود. دستگاه تهویه مطبوع 30000 اجنرال با ویژگی پیستونی خود مطمئناً کل خانه را با هوای سرد خود پر می‌کند.

کولرگازی 30000 اجنرال و سلامت خانه شما

کولرگازی 30000 اجنرال هوای داخل خانه شما را به گونه‌ای تمیز نگه می‌دارد به گونه‌ای که علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و غبار در خانه شما، یک سری از پوشش‌های منحصر به فرد را دارند که در برابر برخی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلرژن ها محافظت می‌کنند. هیچ چیز نمی‌تواند بیشتر از صدای تهویه هوا هنگام روشن بودن، شما را اذیت کند.

دستگاه تهویه مطبوع 30000 اجنرال صدای بسیار کمی دارد که محیطی آرام و بدون سر و صدا را برای شما فراهم می‌کند. این آرامش به ویژه هنگامی که می‌خواهید بخوابید بسیار مهم است. با استفاده از این ویژگی سیستم تهویه هوای 30000 اجنرال، شرایطی فراهم می‌شود که در صورت استراحت، در هر ساعت از روز می‌توانید استراحت کنید.

در صورت قطع برق، کولرگازی 30000 اجنرال خاموش می‌شود و به کار خود باز می‌گردد. این بدان معناست که شما مجبور نیستید تهویه هوا را به طور دستی پس از هر قطع برق تنظیم مجدد کنید. تهویه مطبوع 30000 اجنرال دارای فرآیند رطوبت زدایی است و هر زمان که رطوبت از روی آن عبور کند، آن را می‌گیرد و از بین می‌برد، بنابراین رطوبت را کاهش می‌دهد و هوای توزیع شده در خانه را سبک‌تر و سالم‌تر برای شما می‌کند. رطوبت باعث افزایش رشد باکتری‌ها و مرطوب شدن پوست می‌شود و باعث می‌شود گرد و غبار به سمت شما بچسبد.

طریقه کار کردن پیستون در کولر

محبوب‌ترین نوع کمپرسور در سیستم‌های تهویه مطبوع، کمپرسور مدل پیستونی است. پیستون با حرکت بالا و پایین داخل استوانه هوا را فشرده می‌کند. با حرکت پیستون به سمت پایین، خلائی را ایجاد می‌کند که درون مبرد مکیده می‌شود. هنگامی که بالا می‌رود، گاز فشرده می‌شود و به داخل کندانسور حرکت می‌کند. تهویه مطبوع 30،000 اجنرال پیستونی بسیار کارآمد است زیرا واحدهای آن می‌توانند حداکثر 8 سیلندر را درون کمپرسور خود داشته باشند.

در این حالت واحد داخلی کولر گازی 30000 اجنرال با بهینه سازی موتور فن و مجرای هوا، جریان هوا با مسافت طولانی را تأمین می‌کند، به این معنی که قدرت هوا افزایش یافته و هوای خنک هنگام نشستن در نقاط مختلف به شما داده می‌شود. بخش‌هایی از خانه. می‌رسد با توجه به آنچه گفته شد، اگر قصد خرید یک دستگاه تهویه مطبوع اجنرال پیستونی را دارید، این گزینه خوبی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم و در فصل گرم تابستان در نهایت آسایش روزهای خود را سپری کنید.‌

 

منبع مقاله:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1585101305004849&id=927286040786382


برچسب: کولرگازی 30000 اجنرال، قیمت کولر گازی 30000 اجنرال در بانه، نقشه برق کولر گازی اجنرال 30000، کولر گازی اجنرال 30000 کم مصرف، قیمت کولر گازی اجنرال 30000 موتور بزرگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۴:۵۸ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)