انواع کولر گازی گری انواع کولر گازی گری .

انواع کولر گازی گری

معرفی کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰

کولر گازی 24000 ال جی از امکانات و کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت کولر گازی 24 هزار ال جی به نسبت برخی از کولر گازی هایی که از برند مشهور و معتبری نیستند شاید گران تر باشد، ولی شما با خیالی آسوده می توانید تا چندین سال بدون به وجود آمدن مشکلی در عملکرد کولر از آن استفاده کنید. عواملی که روی قیمت کولر گازی 24000 ال جی تاثیر می گذارد بسیار زیاد است و شما با توجه به این عوامل باید هزینه آن را پرداخت کنید.

نکاتی برای خرید کولر گازی 24000 ال جی:

برخی از مهمترین نکاتی که شما باید برای خرید کولر گازی 24000 ال جی در نظر داشته باشید عبارت است از:

1. نوع کاربری محل استفاده:

نوع کاربری که شما باید به آن توجه داشته باشید به این معنی می باشد که می خواهید کولرگازی ال جی ۲۴۰۰۰ را در چه محلی نصب کنید. شما باید با توجه به فضا و استانداردهایی که برای آن فضا وجود دارد این کولر را خریداری کنید. در واقع باید بدانید این کولر با اینکه قدرت بسیار بالایی دارد برای فضاهایی که مساحت آنها بالای 300 متر می باشد مناسب نیست و باید شما دو عدد از این کولر گازی را خریداری کنید. برای فضایی که متراژ آن 110 متر است می توانید یک عدد از کولر گازی 24000 ال جی را نصب کنید و به خوبی این کولر پاسخگوی آن فضا می باشد.

2. میزان تابش نور مستقیم:

از دیگر نکاتی که برای نصب کولر گازی 24000 ال جی باید به آن توجه زیادی داشته باشید این است که میزان تابش نور در آن فضا که کولر می خواهد نصب شود را در نظر بگیرید. نور زمانی که روی پنجره ها، سقف، دیوار و ... می تابد گرمای زیادی را امکان دارد در ساختمان به وجود آورد. بنابراین شما باید آن را در محلی نصب کنید که تابش نور خورشیدکولر را تحت تاثیر قرار دهد و گرمای ساختمان به وسیله کولر از بین برود. دقت داشته باشید که اگر آفتاب گیر خانه و یا فضای اداری شما زیاد است باید از دو عدد کولر گازی 24 هزار ال جی استفاده کنید. البته در این موارد می توانید از کارشناسان شرکت مشورت های لازم را دریافت کنید تا بهترین مکان نصب کولر گازی را برای شما مشخص کنند و هزینه های شما را کاهش دهند.

3. تعداد افراد ساکن در محل نصب کولر گازی:

 شما باید به خوبی بدانید که دمای طبیعی بدن انسان از طریق دهان اندازه گیری می شود و به همین دلیل امکان دارد حرارت زیادی از بدن فرد وارد محیط شود. میزان دمای بدن انسان برای محاسبه کردن بار برودتی بسیار مهم است و تاثیر زیادی دارد. هرچه که تعداد افراد ساکن در یک ساختمان بیشتر باشد امکان دارد که ساختمان دیرتر خنک شود، بر این اساس شما زمان خرید کولر گازی 24000 ال جی باید به این عامل بسیار مهم دقت زیادی داشته باشید. اگر محیط شما اداری است و تعداد جمعیت درون ساختمان زیاد می باشد باید از دو عدد کولر استفاده کنید و یا اینکه کولر را به طور دائم روشن نگه دارید.

4. مصرف برق:

از دیگر نکات مهم که افراد زمان خرید کولر گازی به آن توجه زیادی دارند مصرف برق آن می باشد. در واقع افراد شاید بر این باور باشند که هزینه برق آنها با استفاده از کولر گازی بسیار بالاتر می رود. ولی باید بدانید کولر گازی 24000 ال جی هزینه زیادی را در مصرف انرژی به دوش شما نمی گذارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد آن را خریداری می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.

5. گارانتی:

شما زمان خرید کولر گازی باید به گارانتی و تعداد ماه های ضمانت آن هم توجه داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده از کولر گازی استفاده کنید و در محل مورد نظرتان آن را نصب نمایید.

 

منبع مقاله:

https://www.diigo.com/item/note/7n07q/ihs9?k=008a4097af8e4605b73b3f6a1810ae89


برچسب: کولر گازی 24000 ال جی، کولر گازی ال جی 24000 قیمت، خرید کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰، کولر گازی ال جی 24000 اینورتر، کولر گازی ال جی 24000 دوال اینورتر، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 24000 مدل bs-q246k3a1،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۱:۵۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)